Niewątpliwie kulinarna kampania reklamowa sieci sklepów Lidl była jedną z głośniejszych i ciekawszych akcji marketingowych w Polsce w ostatnim czasie

2019-10-20

Pod hasłem #LifeBeyondOrdinary trwa kampania reklamowa firmy Miele promująca nową generację urządzeń do zabudowy kuchennej. Aktualnie Lidl znajduje się w pierwszej dziesiątce największych sklepów spożywczych w całej Europie. Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Niewątpliwie kulinarna kampania reklamowa sieci sklepów Lidl była jedną z głośniejszych i ciekawszych akcji marketingowych w Polsce w ostatnim czasie. Taka pierwsza kampania reklamowa może przekazać Ci wiele wartościowych informacji na temat tego, co użytkownicy wyszukują w internecie, a co najważniejsze – jak często. Od tamtej pory Lidl przeprowadził już około 300 różnych akcji tematycznych, a do końca tego roku zaskoczy klientów kolejnymi. – kampania z pewnością świetnie wpłynęła na wizerunek firmy. Polacy uwielbiają oferty produktów z odległych kuchni, a Lidl notuje wzrost sprzedaży i wzmożoną ilość klientów w sklepach. Niezależnie od tego, z kim kampania będzie realizowana, taki dokument (brief) zapobiegnie przeoczeniu ważnych elementów na którymkolwiek z etapów realizacji. Moim zdaniem, tą kampanią Lidl przebija konkurencję. Lidl jest siecią sklepów spożywczych znajdujących się w całej Europie. Podjęcie działań mających na celu eliminację zaistniałych błędów spowoduje, iż w krótkim czasie Twoja kampania reklamowa w internecie będzie bardziej skuteczna. Celem reklamy w Internecie nie zawsze będzie wygenerowanie ruchu i sprzedaży na stronie internetowej reklamodawcy. Podczas gdy klienci sieci w Polsce mogą zapoznawać się z kuchniami innych krajów, Lidl oferuje produkty od polskich dostawców ze swojego asortymentu w sklepach sieci za granicą. Kampania reklamowa Lidla jest zręcznie przemyślana taktycznie. Jeżeli tworzysz kampanie reklamowe w internecie i czujesz, że podejmowane przez Ciebie działania nie przynoszą oczekiwanych efektów – powinieneś zainteresować się zleceniem audytu AdWords. Kampania jest równolegle wspierana w digitalu i punktach sprzedaży. Powoduje to, że rynek reklam w Internecie jest w dużej mierze efektywny i rzadko trafiają się na nim wyjątkowe okazje. Rozpoczęła się nowa kampania platformy zakupowej limango. Moim zdaniem z jednej strony tak, gdyż filmik szybko rozprzestrzenił się po sieci, internauci prędko podchwycili pomysł i tym samym kampania uzyskała duży rozgłos. Biedronka daje proste polskie przepisy, Lidl stawia na kuchnię światową i bardziej skomplikowane potrawy. Później okazało się, że to rzeczywiście kampania reklamowa wody mineralnej. Ponadto MobileTry prowadzi kampanie reklamowe w internecie oraz oferuje usługi z zakresu pozycjonowania. W zależności od produktu i sposobu jego sprzedaży, poza bezpośrednim przychodem z konwersji online, kampania internetowa może dawać inne korzyści, takie jak sprzedaż offline (np. ~mimo iż uwielbiam Makłowicza, marketingowo lepiej został wypromowany Okrasa i Pascal w Lidlu [forum. Aby kampania reklamowa w internecie była skuteczna, należy odpowiednio ją zoptymalizować.